Aktualności / 18 października 2019

Za nami Spotkanie networkingowe

Strona główna

img

Wczorajszy wieczór na krakowskiej Barce minął pod hasłem „Skutecznej sprzedaży”. Właśnie ten motyw przewodni zachęcił małopolskich przedsiębiorców oraz inne osoby zainteresowane tematyką biznesu do wzięcia udziału w kolejnym już spotkaniu networkingowym organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

Po oficjalnym rozpoczęciu spotkania o godzinie 18:00 nadszedł czas na wyczekiwane przez wszystkich uczestników wystąpienia zaproszonych gości. Tym razem w roli prelegentów wystąpili Paweł Tkaczyk – mistrz storytellingu, specjalista z zakresu budowania marki, mówca publiczny oraz autor bestsellerowych książek o tematyce marketingu oraz Mick Griffin – Chief Revenue Officer w firmie Brand24, zajmującej się monitorowaniem internetu, specjalista w zakresie sprzedaży oraz marketingu.

Pierwsza prelekcja przeprowadzona przez Pawła Tkaczyka – właściciela agencji Midea – odpowiedziała na pytanie „Dlaczego kupujemy?”. W jej trakcie Paweł – w pełen humoru, ale i rzetelnych, naukowych informacji sposób – przedstawił słuchaczom to, co dzieje się w głowach konsumentów w trakcie podejmowania decyzji zakupowych oraz jak wykorzystać tę wiedzę do zwiększenia sprzedaży w firmie. W czasie jego wystąpienia nie zabrakło zaskakujących faktów i ciekawostek o sposobach kupowania i sprzedawania.

Gwiazdą drugiego wystąpienia był CRO Brand24 – Mick Griffin, który w prelekcji pt. „Bez rozwiązywania problemów nie ma sprzedaży” wyjaśnił jak ważną rolę w prowadzeniu biznesu odgrywa dostrzeganie i rozwiązywanie problemów. Posłużył się przy tym przykładami ze swojego własnego doświadczenia. Mick pokazał uczestnikom niewłaściwe zachowania sprzedawców, które sprawiały, że tracili oni swoich klientów już „na starcie” i uświadomił jak unikać takich błędów w procesie sprzedaży swoich produktów i usług.

Fantastyczna atmosfera towarzysząca całemu spotkaniu zachęciła jego uczestników również do podzielenia się swoimi doświadczeniami, przemyśleniami i pomysłami w czasie tak zwanego „open mic”, czyli mikrofonu dla każdego. Tuż po nim wszyscy goście zostali zaproszeni na poczęstunek i networking, podczas którego zarówno słuchacze, jak i prelegenci mogli porozmawiać ze sobą, wymienić się doświadczeniami, nawiązać nowe kontakty biznesowe.