Przedstawiamy pierwszego prelegenta Spotkania Młodego Biznesu – Pawła Tkaczyka, który wystąpi z prelekcją „Myślenie, które zmienia biznes. Co trzeba poprzestawiać w głowie, żeby z sukcesem rozwijać firmę?”
O czym posłuchamy podczas wystąpienia Pawła?
Kiedy zakładasz firmę, przestajesz tworzyć produkt lub usługę a zaczynasz tworzyć zespół i procedury, które zapewniają jakość Twojemu produktowi lub usłudze. Wiele osób sobie z tego nie zdaje sprawy. Porozmawiamy zatem o tym, co przestawić w głowie, żeby to się udało.
Paweł Tkaczyk jest ekspertem od marketingu i budowania marki, głównie poprzez grywalizację oraz storytelling. Pomaga małym i dużym firmom w zdobywaniu rynków. Jego klientami są między innymi SONY, HBO, Orange, LiveChat czy Brand24.
Jest autorem książek o marketingu, bloggerem, wielokrotnym prelegentem TEDx oraz innych konferencji, jak np. Infoshare. Bezsprzecznie znajduje się w czołówce osobowości związanych z marketingiem.
Jako ostatni podczas Spotkania Młodego Biznesu na scenie pojawi się Grzegorz Wójcik, CEO & Founder Autenti.com. Będziemy mieli wówczas okazję posłuchać prelekcji „Innowacje zmieniające biznes – wyzwania przedsiębiorczości”.
Przez kilkanaście lat Autenti przekształciło się z ambitnego startupu w międzynarodowy scaleup z liczącym ponad 100 osób zespołem ekspertów ds. bezpiecznego podpisywania dokumentów i identyfikacji. Jak działalność Autenti wpłynęła na obecne funkcjonowanie środowiska biznesowego? Jak innowacje w biznesie kształtują decyzje o kierunku rozwoju Autenti? O inspirującej historii firmy opowie jej pomysłodawca i założyciel.
Grzegorz Wójcik jest ekspertem w obszarze mediów cyfrowych oraz e-commerce. W 2017 r. Grzegorz znalazł się w gronie 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie w 7. edycji rankingu Brief, a w 2019 r. na liście “People Transforming Business” sporządzanej przez Business Insider Polska.
Autenti to spółka założona w 2014 r. oferująca narzędzia do podpisywania dokumentów na odległość. Z usług firmy korzysta ponad 250 firm, w tym m.in. Siemens, Open Finance czy Work Service oraz ok. 100 tys. osób. Firma zdobyła Tytuł FinTechu roku 2020 – nagroda Cashless.pl. Znalazła się również wśród 5 najbardziej obiecujących FinTechów wytypowanych przez ekspertów Impact finance’20.