Spotkanie Młodego Biznesu

W poniedziałek 18 listopada 2004 roku podczas Spotkania Młodego Biznesu zainaugurowana została 15.edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.

Tym razem Spotkanie Młodego Biznesu zostało zorganizowane pod hasłem „AI w Biznesie”  w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Obecny na wydarzeniu marszałek Łukasz Smółka wyraził radość, że znów w organizację ponad 200 aktywności na terenie całej Małopolski włączyło się 45 partnerów ŚTP w Małopolsce. Podziękował obecnym na sali przedsiębiorcom i podkreślił ich niebagatelny wpływ na rozwój całego regionu.

Licznie zgromadzona publiczność wysłuchała trzech prelegentów, którzy podzielili się swoją wiedzą ekspercką w temacie wykorzystania AI w biznesie. Mówcy przybliżyli, jaki wpływ mają technologie cyfrowe na strategie biznesowe w organizacji i w jaki sposób można je wykorzystać, aby skutecznie rozwijać swoją działalność.

Na spotkaniu zaprezentowali się:

Andrzej Horoch (współwłaściciel Connected Realities), który  w swoim wystąpieniu skupił się na kluczowych strategiach sprzedaży innowacji. Omówił, jakie wyzwania stają przed innowatorami, gdy próbują przekonać klientów do nowoczesnych rozwiązań oraz jak odpowiednia narracja może pomóc w budowaniu zaufania i zainteresowania.

Katarzyna Olejniczak (Szef Produktu w Noa Tech Sp. z o.o.), która przybliżyła, jak sztuczna inteligencja może poprawić automatyzację, personalizację oraz analizę danych. Skupiła się  również na etycznym wykorzystaniu AI i znaczeniu ochrony danych klientów w budowaniu zaufania.

Adrian Gamoń (strateg marki i trener LinkedIn) skupił się w swoim wystąpieniu na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesie rozwijania personal brandingu, szczególnie na platformach takich jak LinkedIn. Zwrócił uwagę na to, jak automatyzacja i algorytmy mogą wspierać nie tylko optymalizację działań marketingowych, ale także pomagać w tworzeniu spersonalizowanych treści, które lepiej odpowiadają na potrzeby odbiorców.