Zapraszamy do udziału w Spotkaniu Młodego Biznesu, które inauguruje Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2025. Wydarzenie pod hasłem „Czego pragną klienci? – CX w praktyce” odbędzie się 17 listopada 2025 r. o godz. 18:00 w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, ul. Marii Konopnickiej 26 w Krakowie.
Na wydarzenie zapraszamy młode firmy, startupy oraz wszystkich, którzy interesują się przedsiębiorczością, innowacjami i nowymi trendami. Podczas Spotkania nasi prelegenci – Martyna Tarnawska, Katarzyna Szczesna i Dominik Olejko podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, które pomogą lepiej zrozumieć potrzeby klientów i pracowników oraz skutecznie budować wartość marki i produktów.
Tego wieczoru nie zabraknie również przestrzeni do networkingu i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.
O czym będą mówić nasi Prelegenci?
Martyna Tarnawska (profil na LinkedIn) wyjaśni jak ze „spotkaniozy” wyjść po mistrzowsku. Pokaże jak zmienić kulturę spotkań z nużących bloków kalendarza w żywą przestrzeń do wymiany wiedzy, decyzji i energii. Przybliży ideę spotkań, które rzeczywiście pchają biznes do przodu i nie męczą zespołu, tylko go wzmacniają.
Katarzyna Szczesna (profil na LinkedIn) zwróci uwagę na to, że nasze decyzje, także te podejmowane w kontakcie z AI, są często emocjonalne, uproszczone i pełne poznawczych skrótów. W związku z tym wyjaśni, jak wykorzystać wiedzę z ekonomii i nauk behawioralnych, by projektować interakcje człowiek - AI, które wspierają użytkownika, zamiast nim manipulować.
Dominik Olejko (profil na LinkedIn) wykaże dlaczego w świecie, w którym każdy może skopiować produkt, doświadczenie klienta staje się największą przewagą konkurencyjną. Opowie o tym, jak firmy mogą budować lojalność i rozwijać się dzięki emocjom, autentyczności i spójnym doświadczeniom we wszystkich kanałach.
Program:
17:00 – 18:00 Rejestracja i networking przy kawie
18:00 – 18:10 Łukasz Smółka, Marszałek Województwa Małopolskiego
Wystąpienie otwierające
18:10 – 18:45 Martyna Tarnawska, niezależna trenerka, facylitatorka i konsultantka biznesowa
„5 błędów, które popełniamy na spotkaniach biznesowych - jak to zmienić?”
18:45 – 19:20 Katarzyna Szczesna, Founder & CEO, Behavior AI Insight
„Między algorytmem a emocją: behawioralne podejście do doświadczeń klienta”
19:20 – 19:55 Dominik Olejko, CX&Loyalty Expert
„Jak wygrać serca i portfele klientów dzięki Customer Experience”
19:55 – 20:00 Podsumowanie wydarzenia
20:00 – 22:00 Poczęstunek, networking
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, wymagana jest rejestracja: FORMULARZ REJESTRACYJNY
W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić dzwoniąc pod nr 12 63 03 370 lub pisząc na adres Barbara.Niec@umwm.malopolska.pl.
Wydarzenie finansowane jest w ramach projektu pn. „Małopolska Przedsiębiorcza”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach programu Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021-2027.