Spotkanie Młodego Biznesu: Czego oczekują klienci? CX w praktyce

Miejsce wydarzenia:

Kraków

Termin wydarzenia:

17 listopada 2025

Godzina wydarzenia:

18:00 - 21:00

Organizator

Województwo Małopolskie

Rodzaj wydarzenia:

konferencja/seminarium

Forma wydarzenia:

stacjonarnie

Adres wydarzenia:

Kraków, Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, ul. Konopnickiej 26

Opis wydarzenia:

Spotkanie Młodego Biznesu inauguruje Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2025. 

Na wydarzenie pod hasłem „Czego pragną klienci? – CX w praktyce” zapraszamy młode firmy, startupy oraz wszystkich, którzy interesują się przedsiębiorczością, innowacjami i nowymi trendami. Podczas Spotkania nasi prelegenci – Martyna Tarnawska, Katarzyna Szczesna i Dominik Olejko podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, które pomogą lepiej zrozumieć potrzeby klientów i pracowników oraz skutecznie budować wartość marki i produktów.

Tego wieczoru nie zabraknie również przestrzeni do networkingu i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.

Program:

17:00 – 18:00     Rejestracja i networking przy kawie

18:00 – 18:10     Łukasz Smółka, Marszałek Województwa Małopolskiego
Wystąpienie otwierające

18:10 – 18:45     Martyna Tarnawska, niezależna trenerka, facylitatorka i konsultantka biznesowa
5 błędów, które popełniamy na spotkaniach biznesowych - jak to zmienić?

18:45 – 19:20    Katarzyna Szczesna, Founder & CEO, Behavior AI Insight
Między algorytmem a emocją: behawioralne podejście do doświadczeń klienta

19:20 – 19:55    Dominik Olejko, CX&Loyalty Expert
 „Jak wygrać serca i portfele klientów dzięki Customer Experience

19:55 – 20:00     Podsumowanie wydarzenia

20:00 – 22:00     Poczęstunek, networking  

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, wymagana jest rejestracja: FORMULARZ REJESTRACYJNY

 

Adres strony internetowej: